Algemene ledenvergadering mei 2021

23 april 2021 16:30

Beste leden en vrijwilligers

Woensdag 7 mei staat er een ALV gepland. Gezien de huidige corona maatregelen is het echter niet mogelijk om een ALV weer in onze sportkantine te organiseren. Ook ondanks de recente aanpassingen en versoepelingen is dat helaas niet mogelijk. We hebben als bestuur dan ook besloten om de ALV van 7 mei niet door te laten gaan. We hebben er ook niet voor gekozen om op 7 mei weer een on-line ALV te organiseren. We hebben er voor gekozen de ALV voorlopig een aantal maanden te verschuiven, zodat we de eerstvolgende ALV weer in de sportkantine kunnen houden.

Op de ALV van 9 december hebben we als bestuur aangegeven dat Geert-Jan Haringsma gaat stoppen als bestuurslid. De ALV is er mee akkoord gegaan dat het bestuur op zoek gaat naar een vervanger. We zijn verheugd dat ons dat gelukt is. Rienk Kootje is bereid om toe te treden tot het bestuur. In de eerst volgende ALV zullen we hem voordragen als lid van het bestuur. Het spreekt voor zich dat vanuit de leden ook andere kandidaten kunnen worden voorgedragen.

In onze laatste bestuursvergadering heeft Fokke Noppert aangegeven dat hij zich niet beschikbaar stelt voor een tweede termijn. Zijn drukke werkzaamheden staan dat helaas niet langer toe. Het bestuur gaat dan ook op zoek naar een vervanger voor deze slimme en gewaardeerde penningmeester die in deze coronatijd veel voor de club heeft betekent. We hopen ook hiervoor in de eerstvolgende ALV iemand voor te dragen. Ook hiervoor kunnen leden natuurlijk kandidaten voordragen.

Veel ging er niet door in dit bijzondere coronajaar. Zodra de situatie het weer toelaat hopen we elkaar snel weer te zien op het sportcomplex en in de sportkantine om al die uitgesteld activiteiten alsnog te kunnen organiseren. En vooral hopen we dat we in september weer kunnen beginnen met een “normaal” voetbal en korfbal seizoen en dat we alle coronaperikelen achter ons kunnen laten.

Vriendelijke en sportieve groet het bestuur.

Hoofdsponsoren

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!