• Informatie Korfbal

  • Proeftraining

    Het is mogelijk om mee te doen aan een proeftraining om te kijken of korfbal wat voor je is.
    Na circa 3 tot 4 proeftrainingen wordt van je verwacht dat je een keuze maakt om lid te worden of eventueel te stoppen.

    Voor meer informatie over proeftrainingen mail naar korfbal@scjoure.nl
    Er wordt dan contact opgenomen wanneer de trainingen plaatsvinden en er wordt graag meer verteld over het korfballen bij Sportclub Joure en het lidmaatschap.

    Klik HIER  voor contactgegevens.

    Klik HIER voor het trainingsschema.

  • Indeling

    In onderstaand overzicht staat in welke leeftijdscategorie je valt.
    Voor het bepalen van de leeftijd wordt als peildatum 31 december van het huidige seizoen gehanteerd.
    Standaard word je ingedeeld in een team van de leeftijdstijdscategorie waaronder je valt.

    Leeftijd   Leeftijdscategorie  
    Leeftijd
     
    Leeftijdscategorie
    5   Kangoeroe   12   C-jeugd
    6   F-jeugd   13   C-jeugd
    7   F-jeugd   14   B-jeugd
    8   E-jeugd   15   B-jeugd
    9   E-jeugd   16   A-jeugd
    10   D-jeugd   17   A-jeugd
    11   D-jeugd   18   A-jeugd
            >19   Senioren

    De leeftijdscategorie bepaalt ook het contributietarief. Dus niet het team waarin je bent ingedeeld.

  • KNVK app en Digitale spelerspas

    Wanneer een lid gaat deelnemen aan wedstrijden wordt er door de vereniging een foto gemaakt van een spelend lid in wedstrijdtenue. Deze foto wordt geüpload in Sportlink.
    Het uploaden van een recente foto is verplicht om deel te kunnen nemen aan wedstrijden.
    Het gebruik van een door de club gemaakte foto in de app is verplicht om uniformiteit in de foto’s te waarborgen.

    Als speler of ouder is het mogelijk om de KNKV app te downloaden via de Android of Apple Store op de mobiele telefoon.
    Om in te loggen moet er een account worden aangemaakt met het e-mailadres waarmee het betreffende lid geregistreerd staat in de ledenadministratie.
    Als het e-mailadres niet (meer) correct is zal deze eerst moeten worden gewijzigd.

    Via de KNKV app is het wedstrijdprogramma van je team en van de gehele vereniging te zien. Ook bijvoorbeeld de uitslagen van de overige wedstrijden in de poule is hier te vinden.

    Standaard staan jeugdleden tot en met 18 jaar en nieuw aangemelde leden afgeschermd in de KNKV app.
    Dit betekent dat de naam en foto niet openbaar zijn.
    Van deze leden kan de naam en foto alleen worden bekeken door: de scheidsrechter van een wedstrijd, de coaches van het betreffende team en door bestuursleden met de functie wedstrijdsecretaris.

    Indien gewenst kan het privacyniveau worden gewijzigd in de KNKV app via Instellingen / Mijn persoonsgegevens.
    Er kan gekozen worden voor:

    • Privacyniveau “Open”: Je bent met naam en foto zichtbaar en je naam wordt weergegeven in de teamgegevens op de website.
    • Privacyniveau “Normaal”: Je bent met naam en foto zichtbaar in de app.
    • Privacyniveau “Beperkt”: Je naam is zichtbaar in de app.
    • Privacyniveau “Afgeschermd”: Je naam en foto zijn niet zichtbaar in de app.
  • Wijzigingen gegevens

    Telefoon- en adresgegevens:
    Het wijzigen van deze gegevens kan eenvoudig zelf worden gedaan in de KNKV app.

    • Door het lid zelf indien 16 jaar of ouder.
    • Door een ouder/verzorger indien het lid nog geen 16 jaar is en
      het ouder/verzorger e-mail adres bij het lid is vastgelegd en zij zich daarmee in de KNKV app hebben geregistreerd. 

     De volgende gegevens kunnen worden gewijzigd:

    • Postcode, Straat, Huisnummer, Plaats, Land;
    • Vaste en mobiele telefoon;
    • Privacyniveau

    Open de app en klik linksboven op menu (drie streepjes onder elkaar);
    Scroll naar beneden naar: Instellingen;
    Scroll naar beneden naar: Mijn gegevens en kies voor 'Mijn persoonsgegevens' of 'Mijn kinderen';
    Pas gegevens aan;
    Scroll naar beneden naar: Opslaan en klik daarop.

    Bij een wijziging die door het lid of ouder wordt aangebracht worden gegevens aangepast in de database van Sportlink.
    Een wijziging hoeft daarom niet apart aan de ledenadministratie te worden doorgegeven.   

    Persoons- en factuurgegevens:
    Het laten wijzigen van een e-mail adres, naam, geboortedatum, geslacht, IBANnr of factuuradres kan via onderstaande link.

    Wijzigen van persoons- en factuurgegevens

    In het formulier kan dan worden aangegeven wat is gewenst te wijzigen.
    Bij het wijzigen van persoonsgegevens kan de ledenadministratie om een kopie van het identiteitsbewijs vragen.